2013. április 25., csütörtök

Köszönöm

Sziasztok!
Ezen a blogon nagyon régen jelentkeztem, hiszen nem volt semmi, amiért írtam volna. Folytatást még mindig nem akarok a történetnek, mert ezt így tartom egésznek, de úgy éreztem már hetek óta, hogy még tartozok egy bejegyzéssel, amire most sort is kerítek.
Elképesztően köszönöm a rengeteg visszajelzést, melyek máig jönnek néha napján, s amin máig megdöbbenek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy sikere lesz a blogomnak, s ezt az érzést nem igazán sikerült megszoknom. Remélem nem is fogom, ugyanis isteni érzés tudni, hogy akár egy percre is, de hatással voltak rátok a soraim. Minden ezzel a bloggal töltött igyekezetem megérte, mert csodálatosak vagytok és ezer köszönet és bejegyzés sem adná vissza azt, hogy mennyire hálás vagyok nektek!
Köszönöm!
Xoxo.Bri.

13 megjegyzés:

  1. Hát...Valamelyik nap találtam rá erre a blogra. Az első tulajdonság, ami eszembe jutott, hogy egyedi történettel találtam szemben magam, ami ugyan sokszor megsiratott, de mindig gondoltam erre az oldalra. Végiggondoltam, hogy mi lenne akkor, ha mondjuk én, vagy bárki Kim helyébe lenne. Ezen ismét elsírtam magam. A második, amit gondoltam, hogy ez nem az a szokványos sztori, amikor valakik összejönnek (általában az 1D-ből)és minden Happy End lesz. Eleinte számítottam rá, hogy Kim meggyógyul, és ennek a blognak is boldog vége lesz, de a huszon valahanyadik napnál rájöttem: tévedtem. Az utolsó napon beleszerettem Louisba. Az futott át az agyamon, hogy talán majd nekem is lesz egy ilyen barátom, aki ennyire törődik velem: jóban-rosszban. Te Brigi, megtanítottad nekem, hogy értékeljem a dolgokat az életben, valamint hogy az legyek, aki akarok. Meg persze, hogy az "élet nem számít meddig tart, csak az, hogy szuper legyen". Köszönöm, hogy megírtad. Köszönöm, hogy tanítottál engem. Köszönöm, hogy megszeretetted velem az éltet, és más felvilágosítást kaptam az életről. Köszönöm.:) <3

    VálaszTörlés
  2. :DD http://sing-dance-and-love-me.blogspot.hu/2013/05/dij.html

    VálaszTörlés
  3. Igazàbòl ezt a blogot màr elolvastam de ûgy döntöttem megint megteszem mert imàdom mindig bőgök rajta de unhatatlan

    VálaszTörlés
  4. Sziaa :) Van egy kis meglepi számodra az oldalamon : http://everythingwillbealright1d.blogspot.hu/2013/06/1-dijam.html
    És amúgy Imádtam történeted !!! Kedvenc!! :D

    VálaszTörlés
  5. Mikor panaszkodtam a barátnőmnek hogy seholsemtalálok egy Louis.os blogot sem, linkelt vagy 6-ot 7-et. Végignézegettem őket és leragadtam ennél. Már az 1. nap megfogott. Aztán jött a 2. ... 3... és így tovább.Aztán egyre jobban kezdtem átérezni Kim helyzetét. Talán ez a világ leggyörűbb LoveStory-ja. De amikor 29.-énél tartottam rámtört a sírógörcs. Éreztem hogy vége.... Végigsírtam a 30.-átis. Istenem egyszerűen nemlehet szavakbaönteni hogy milyen gyönyörűen fogalmazol, és prbálod átadni a gondolataidat betűkben. De neked sikerült. csodálatos vagy, és ha lesz blogod akkor mindenképpen szeretém majd olvasni! Imádlak. Azthiszem az én életemben ez a blog volt a csoda. Köszönöm hogy megírtad ezt a történetet! :3 :'( <3

    VálaszTörlés
  6. A Tiéd előtt azért elég sok blogot elolvastam. A tapasztalatom: rendkívül boldog voltam, hogy később találtam meg, mint mikor folytatásosan írtad. Azt hiszem képtelen lettem volna idegekkel kibírni. 3 napomba telt és még így is fuu.
    Ahogyan írsz elképesztő, minden érzés, a szereplők hangulata átragadt: mikor nevettek, velük nevettem, mikor sírtak velük sírtam. Mivel nekem a Nagypapám is rákban halt meg nagyon érdekelt ez a betegség is.
    Szerintem az egészre sok időt fordítottál, minden szituációt gondosan kidolgoztál és a betegségnek is alaposan utána jártál. IMÁDTAM!!! *--* A 30-át én is végig sírtam. Csak ültem a nappalink kanapéján és éreztem ahogy a könnycseppeim folynak végig az arcomon és éreztem ugyanazt a szívfacsarást amit a blogodban Louis is :$ Kim rendkívül a szívemhez nőtt és (Istenem már megint sírok :') ) nagyon nehezemre esett elfogadni bár lehetett már rá számítani. Köszönöm ezelet a csodálatos pillanatokat <3 ha még írsz blogot nagyon kíváncsi vagyok rá
    THIS IS THE BEST!! :')

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom mennyire szoktad még látogatni a befejezett blogjaid, de nekem akkor is egy nagy és örök kedvenc marad... épp ezért szeretném ha elfogadnád a meglepim :) http://theworldmission.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Draga Bri! Mar olvastam ezt a blogod, eleg regen. Ugy dontottem megint neki allok, mert nagyon megszerettem, sirtam rajta, orultem. Valtakozo erzesekkel kisertem vegig a szereplok eletet a tortenet idotartama alatti esemenyeket. Imadom. Azt hiszem mondhatom, ennel meghatobb, erzelmesebb es gyonyorubb blogot nem olvastam meg! Te voltal ram hatassal, hogy irasnak adjam a fejemet, s mostanra kitanultam, s szerenyseggel mondom csak, hogy egyre jobban megy. Koszonom, hogy olvashattam! Koszonom, hogy Miattad irtam, es irok mostanaig is. Remelem olvasod ezt a par sort. Jo lenne veled egyszer beszelgetni, mert amit te csinalsz, valami csodaval hataros. Imadom. Az meg persze, csak a plane lenne, hogyha egyszer esetleg, valamily' modon ratalalnal egy blogomra, s talan olvadnal belole par irast, ha nem is mindet. Sokat jelentene, mert ugy szolvan, rajtad nottem fel, az irasaidon. Azt kell, hogy mondjam, nagyon sokat segitettel, bar nem tudsz rola. Es bizton kijelenthetem, hogy reszben Miattad is lettem azza, aki mot vagyok, s aki keszulok lenni!
    Koszonom, nagyon koszonom! 
    Millioszor olel Kathy Xx

    VálaszTörlés
  11. Kedves Bri! Azt hiszem egy éve olvastam a blogodat, és egy hete újra neki álltam. A részek fantasztikusak, elképesztő ahogyan írsz! Gyönyörűen át tudsz adni mindent és ezt imádom a legjobban. Louis és Kim története csodálatos és fájdalmas is egyben. Az utolsó két részen végig sírtam, pedig elhiheted hogy engem nem könnyű megsiratni. És bár már nem vagyok akkora 1D fan mint akkoriban, de ez a blog örökké a kedvencem marad :) Remélem tisztában vagy vele hogy fantasztikus író vagy!

    A.

    VálaszTörlés
  12. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés