2013. március 5., kedd

Last Moments Trailer

4 megjegyzés:

  1. Wow! Amikor elkezdtem a blogot, és láttam hogy a lány beteg nem voltam biztos benne, hogy végig olvassam, nem akartam szomorú blogot olvasni...De elolvastam az első részt és nem tudtam abbahagyni..Mikor Kim meghalt te jó ég:O Életemben nem sírtam még könyvön, filmen (még a Titanicon sem!) se semmin! És neked sikerült megsíratnod. Fantasztikusan írsz, hiszem, hogy egyszer még híres író lehet belőled. Nagyon nagyon gratulálok ehhez a bloghoz, igazán szívhez szóló történet volt! Ha majd kiadod az első könyved, lefoglalok már most egy példányt!:D Tényleg nagyon ügyes vagy.
    Minden elismerésem! xxxAdyxxx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo lett.
    millyen programmal csináltad,?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (:
      Windows Movie Maker 2.6-al csináltam.(:

      Törlés