2013. február 17., vasárnap

Harmincadika.

"Ha a halottak visszatérhetnek a Földre, és szeretteik közelében lehetnek, akkor mindig veled leszek a legvidámabb napokon, és a legsötétebb éjszakákon... mindig, mindig, és ha lágy fuvallat simítását érzed az arcodon, az én leheletem lesz az, s ha hűs szellő legyezi lüktető halántékod, az én lelkem lesz az."


[Zene]
Louis.
Fogalmam sem volt róla, hogy mennyi idő telhetett el bizonyos dolgok között. Valahányszor tekintetem az órára függesztettem képtelen voltam értelmezni az óra mutatók állását, egyszerűen nem tudta befogadni az agyam információkat, csak azzal tudtam törődni, hogy Kim a karjaimban van. Szorosan öleltem vékony, törékenynek tűnő testét mintha csak az életem múlott volna rajta, mintha bármelyik pillanatban kitéphették volna az ölelésemből. Éreztem testemnek simulva egyenletes, lassú lélegzetvételét, hallgattam halk szuszogását, miközben karját simogattam, s arcom homlokának támasztottam. Magamba szívtam samponjának barackos illatát, szorosan lehunyt szemekkel képzeltem magam elé arcának boldog mosolygását, barna szemeinek vidám csillogását, szinte már gyakoroltam arra, hogy magam elé tudjam őt képzelni a későbbiekben. Úgy szorítottam őt, mint kisgyerek a plüss játékát abban reménykedve, hogy az majd megvédi őt a sötétség gonoszságaitól.
Tekintetem leginkább az ablakon pihent, üveges, semmibe meredő szemekkel meredtem ki a külvilágra, ami egyszeriben most olyan távolinak és elérhetetlennek tűnt. Mintha soha nem is érezhettem volna, s nem is érezhetem többé a világ zajos pörgését, magát az életet.
Felrémlett előttem az első találkozásunk, hogy mennyire megdöbbentem soványságán, mennyire sápadtnak találtam, s mennyire tetszett ezek ellenére is vidám, néha némi erőltetettséget mutató mosolya, s csillogó, barna szemei. Szinte hallottam felcsengeni őszinte nevetését, mikor vevő volt a poénjaimra és a csínyjeimre. Még azt is tisztán feltudtam idézni magamban, hogy mennyire féltékeny voltam, mikor azt hittem, hogy Harryvel került közelebbi kapcsolatba, s mennyire megnyugodtam, mikor tévedtem, s bűntudat nélkül megcsókolhattam.
Viszont azt akkor sem tudtam volna megmondani, ha kínoztak volna sem, hogy mit éreztem, mikor teljesen nyilvánvalóvá vált számomra, hogy gyógyíthatatlan beteg. Sajnáltam, féltettem, aggódtam érte, mégis magamnak akartam őt és csodálatossá akartam tenni a hátralévő idejét. És ez sikerült. Ha fele annyira jól érezte magát a társaságomban, mint én az övében akkor már megérte minden törekvésem, veszekedésem a menedzserünkkel és vitatkozásom a srácokkal.
Féltettek. Bandatársaim és egyben legjobb barátaim legalább annyira aggódtak értem, mint Kim.
Hitetlenkedve felhorkantottam,de vigyáztam, hogy ezzel ne ébresszem őt fel.
Halálos beteg volt, minden oka meg lett volna, hogy kiakadjon időnként, hogy sírjon, törjön-zúzzon a sorsa ellen, mégsem tette. Miattam aggódott, hogy mi lesz velem utána, s családját féltette a gyász keserű, nehezen eresztő karmaitól.
Rengeteg felejthetetlen, szívemhez nőtt emlék tört fel belőlem, a szívem felmelegedett, a mellkasom jólesően megtelítődött a fejemben forgó gondolatokra, melyek pár pillanatra elfeledtették velem a keserű tényeket.
Aztán egész testemben megremegtem, a mellkasomban elterülő jóérzés teljesen eltűnt. Csak az a fájó szúrást éreztem, mikor lélegzetem visszatartottam és újra minden figyelmem a karjaimba fekvő lánynak szenteltem.
Karjaim már nem mozdultak lélegzetvételétől, szuszogása némaságától idegesítő csend lett úrrá a helyiségen, szinte belefájdult a fülem. Majd a felismeréstől egyenesen a szívem.
Szorosan öleltem őt, jobban, mint valaha, miközben könnyeim újra megindultak, ahogy arcom az ő még meleg arcához nyomtam.
Nem tudom mennyi idő kellett, amíg rávettem magam, hogy elmozduljak immár élettelen teste mellől. Rá kellett erőszakolnom magam, hogy mozduljak, s kimenjek a kórház folyosójára.
- Valaki? – leheltem rekedten. Mindenem remegett a visszafojtott indulatoktól, noha felfogni a dogokat még nem volt erőm. – Valaki! – szóltam hangosabban, s szavaim hallatán az egyik kórteremből meg is jelent egy kérdő arcú ápolónő.
- Valami gond van? – kérdezte. Legszívesebben ráordítottam volna, üvöltöttem volna a mellkasomat emésztő fájdalomtól, hogy igen, rohadt nagy baj van, de néma maradtam. Egy szó sem tudott volna kijönni a torkomon, miközben az ápolónőnek úgy kellett arrébb löknie az útból, hogy betudjon menni a szobába.
Nem mentem utána. Képtelen lettem volna mozgásra bírni a tagjaim, csak vártam a bent motoszkáló asszony ítéletét, miközben szorosan összehunytam a szemem és próbáltam megszüntetni a világ forgását körülöttem.
- Részvétem – törte meg végül a csendet az asszony, mikor pár pillanatra megállt mellettem, s látva, hogy nem reagálok tovább indult egy orvosért.
Hosszú percek kellettek, míg tudatosítottam magamban, hogy még mindig a testemben vagyok, még mindig tudok mozogni és járni. Hát megindultam. Gondolkodás nélkül hagytam ott mindent, csak egyik lépést tettem a másik után, míg végül kiértem a hideg, éjszakai levegőre, s egyenesen a parkba tartottam.
Az esti fények már koránt sem tűntek olyan szépnek, élettelennek hatott minden, fakónak és elnyúzottnak. A hó csillogását nem tartottam elragadónak, ahogy az utcai lámpák vényei rávilágítottak a havas utakra, a fák kopasz, ég felé magasodó ágai semmilyen érzelmet nem váltottak ki belőlem. Minden efféle gyermekded csodálatot elnyomott a harag és a fájdalom. Dühösen, ökölbe szorított kezekkel torpantam meg a tegnap készített hóembernél. Idegesített élettelen kavics szeme, s gúnyosnak tűnő mosolya, mintha csak azt mondta volna; ezt a távolságot köztetek még te sem tudod legyőzni! Idegesen fújtattam egyet, majd nem bírva tovább a késztetéssel öklöm egyenesen a hóember fejébe trafált, ami megadóan engedve erőmnek leesett, s addig nem nyugodott, amíg én le nem álltam a püföléssel. Végül az alig megmaradt hóemberben térdelve tekintetem a mellette elterülő, már alig látható három hóangyalra siklott. Pár pillanatra elém vetül vékony, nevető alakja, mikor elterült a hóban. Fülemben szólt nevetése, hangja és mindent kritizáló szava, amivel másik két barátom művét illette.
Egyik, továbbra is remegő kezemmel, amivel már nem támaszkodtam a zsebembe nyúltam, hogy előkerítsem a telefonom. Az érintőképernyős készülék alig akart engedelmeskedni hideg érintésemnek, miközben a telefonkönyvben kerestem ki Harry nevét. A fiút végül megtaláltam, s tárcsázva a számát vártam, hogy felvegye. Fogalmam sem volt róla, hogy hány óra lehetett, de úgy gondoltam, ez most lényegtelen, szükségem volt valakire.
- Hmm? Igen? – hallottam meg a vonal másik végéről Harry álmos, rekedt hangját. Szinte láttam magam előtt, ahogy elterülve az ágyon próbál magához térni. – Louis? – kérdezte.
- Én vagyok az – feleltem, mikor megtaláltam a hangom. – Kim... – motyogtam, de képtelen voltam befejezni szavaimat. Nem, egyszerűen képtelen lettem volna kimondani.
- Louis?! Mi van Kimmel?! – kérdezte éberebben, már-már követelőzően.
- Ne akard, hogy ki kelljen mondanom... – suttogtam megtörten, továbbra is a hóban térdelve. A nadrágom már átázott, ahogy a pulcsim is kezdte megadni magát a hideg, ködös levegőnek, de egyszerűen nem éreztem, hogy fázok. Nem éreztem semmit a külvilágból.
- Hol vagy? – kérdezte, hallottam ahogy mocorog, kiszállt az ágyból és nagyobb lendülettel, mint kellett volna elkezdett a fiókjaiban és a szekrényeiben kotorászni ruha után. – Hol vagy? – kérdezte újra, mikor nem válaszoltam.
- A parkban – feleltem végül.
- Oda megyek! – szögezte le. – Maradj ott! – tette még hozzá, s választ sem várva kinyomta a telefont.
Fejemben percről percre az vert visszhangot, hogy ő már nincs, hogy Kim már nincs köztünk, de felfogni nem tudtam a szavak jelentését. Nem tudtam még magamban sem kimondani, hogy meghalt, hogy már nem él. Nem, ez az információ ilyen velősen és könyörtelenül képtelen volt áthatolni az engem beborító, védelmező, mégis gyötrő burkon.
Még hosszú percekig térdeltem a hóban, míg rá nem bírtam magam venni a mozgásra, s el nem botorkáltam a legközelebbi padhoz. A hideg fa teljesen megfagyott az éjszaka folyamán, de nem érdekelt. Esetlenül ültem le, s térdeimen a megtámaszkodva, teljesen előregörnyedve túrtam bele tarkómnál a hajamba.
Semmibe meredő tekintettel bámultam magam elé, miközben teljesen a gondolataimba merülve idéződött fel bennem Kim arcának minden vonása és hangjának minden dallamos csengése.
Ahogy szétvertem a hóembert minden dühöm és indulatom elszállt, annyira kétségbeejtően nem éreztem semmit, hogy erőltetnem kellett magam valamilyen fájdalom iránt, ami nem igazán akart sikerülni.
Hát ettől féltett volna mindenki? Ez alatt értették azt, hogy saját magamat is elveszítem Kimmel együtt? Ilyen lenne lelkileg belehalni a másik elvesztésébe? Vajon van ebből kiút? Van erre gyógyír? Az idő? Azaz idő, ami olyan keveset adott magából nekünk?
Gondolataimból pár pillanatra egy kar érintése zavart meg a hátamon, suta mozdulatokkal engedtem el a hajam, s néztem fel a mellém leült Harryre. Zöld szemeibe némi piros szín vegyült, ajkai vékony vonallá préselődve konyultak lefele, ahogy az én reakciómat figyelte.
[Zene]
- Sajnálom – suttogta. Koncentrálnom kellett, ha megakartam hallani halk szavát még akkor is, ha ez nehezemre esett, ráadásul akkor sem voltam biztos benne, hogy egyáltalán mondott valamit. Inkább csak szemeinek rengeteg érzelméből sejtettem, hogy megszólalt az éjszaka csendjében, ami éppen elegendő volt arra, hogy mellkasom ismét felszakítsa az érzéketlenséget, s én tehetetlenül hagytam, hogy kitörjön belőlem a szomorúság és a szűnni nem akaró fájdalom.
A könnyek ismét utat találtak maguknak az arcomon, miközben tehetetlenül a hajamba túrtam és hagytam, hogy barátom megölelve próbáljon némi vigaszt nyújtani azon az éjszakán.
Az utóbbi időben olyan fontossá vált az idő, hiszen tudtam, hogy ez a szerelem korlátozva van számunkra, minden nap vagy óra ajándéknak tűnt számomra, noha ezek olykor olyannyira összeolvadtak Kim társaságában mintha nem is léteztek volna percek. Mintha minden megállt volna, mikor vele voltam vagy rágondoltam, s most teljes erejéből vágtak vissza az elfeledett percek, erős markukkal vágtak bele mellkasomba mutatva azt, hogy igenis ott voltak minden pillanatban.
Egyszerre tűnt úgy, hogy csak percekig ültünk a padon, miközben minden olyan fárasztóan végtelennek hatott, mintha évek óta ott ültünk volna egymás rendíthetetlen barátságában keresve a vigaszt vagy valamit, ami megnyugvást, enyhítést jelenthet azokban az órákban.
Kora hajnali órákban vettük észre újra a város erősödő, rohanó zajait, miközben a magas épületek között lassan kikacsintgatott a narancssárga, halvány nap pár sugara, ami átküzdötte magát a szürke felhőkön, majd kezdett el úszni a lassan felszálló ködben.
- Tessék? – kérdeztem, mikor előhalászva telefonom a zsebemből felvettem a készüléket. – Tessék? - ismételtem némi torokköszörülés után, mikor rájöttem, hogy előző szavamból semmit sem hallhatott a másik fél. Hangom idegennek csengett, akaratlanul is megrázkódtam tőle.
- Louis? – hallottam meg Lana hangját. – Bejönnél kérlek a kórházba? – kérdezte. Az életvidám, mosolygós lány szavai most fájdalmasan csengtek, rekedt volt és fakó. Ezek szerint mindenki megkapta a hírt...
- Öt perc – feleltem, majd kinyomva a telefont nehézkes mozdulatokkal feltápászkodtam a padról megvárva, hogy Harry is követve mozdulataimat megindulhassunk az épület felé.
Amíg be nem léptem a meleg épületbe fel sem tűnt, hogy mennyire átfagytam az éjszaka folyamán, bár most sem érdekelt ez különösebben. Monoton, egyhangú lépésekkel igyekeztem Kim egykori kórterme felé, ahol benyitva az ágy már üresen tátongott mellette Lana vékony, alacsony alakjával.
- Ezt...neked szánta – nyújtott át egy kissé gyűrött, megviselt papírt, mikor észrevett minket, s mély levegőt véve újra beszédre kényszerítette magát.
- Kösz – biccentettem, mire a lány viszonozta gesztusom, s pár pillanatnyi tanácstalan ácsorgás után végül végig simítva a karomon magamra hagyott Harryvel együtt, akit végül Niallék hívtak fel afelől érdeklődve, hogy merre vagyunk.
Hosszú ideig csak bámultam az üres ágyat, ahol nem is olyan rég még Kim feküdt a karjaimban. Élve, s holtan, mert mindig mellette voltam, mindig vele voltam az utolsó pillanatokban is.
Végül aztán leültem az ágy szélére, ami megadóan süppedt be alattam, miközben újabb pillanatokig csak ujjaim között forgattam a lapot, amíg rá nem vettem magam, hogy szétnyitva azt elolvassam.
A gyöngybetűk szép, sorban sorakozták egymás mellett az ő kézírásával, s szavaival. Azokkal a gondolatokkal, amiket velem akart még megosztani, s amiken keresztül pár pillanatra újra magam előtt láthattam vékony alakját, ajkainak mozgását, miközben beszélt, s hangjának olykor közelségemtől zavart rekedtségét és dallamát. Akaratlanul is elmosolyodtam az emlékre. A tüdőm pár pillanatra megtelítődött barackos illatának képzetével.

Drága Louis!

Most van huszonnegyedikre. Egy hónap múlva karácsony, s nagyon erősen kételkedem benne, hogy még négy hét megadatik nekünk együtt. Pedig már elkezdtem gondolkodni, hogy mit vennék neked vagy a fiúknak, aztán rá kellett döbbennem, hogy nem lenne azaz ajándék, amivel kitudnám eléggé fejezni a hálámat értetek. Rengeteg tűnődés után rájöttem, hogy nincs semmi, ami elég lenne ahhoz, hogy kimutassam mennyire szeretlek és hálás vagyok neked az elmúlt hetekért, azért, amiért az utolsó pillanataimat is szebbé akarod varázsolni annak ellenére is, hogy én tisztán látom rajtad mennyire félsz a jövendőtől. Legalább annyira megakarlak óvni téged, mint te engem, s megőrjít a tudat, hogy tehetetlen vagyok, nem tudok melletted lenni, mikor a legnagyobb szükséged lenne rám. Legalábbis nem úgy, ahogyan azt te szeretnéd vagy ahogyan én szeretném. Mindenesetre tudnod kell, hogy melletted vagyok! Mindig melletted leszek akár látsz vagy érzel engem akár nem.
Köszönettel tartozom, amiért az utolsó heteimet ennyire csodálatossá tetted, illetve tettétek. Elfeledtettétek velem a betegségem, mellettetek valóban éltem, s nem csak léteztem. Egyszerűen megmutattátok, hogy mennyire fontos egy nap, mennyi lehetőség rejlik egy reggelben és boldogság egy éjszakában. Köszönöm, hogy megtanítottatok újra élni!
Az utóbbi napokban beszélgettem mind a négy fiúval, a minap rákérdeztem Niallnél, hogy mit gondol, mi vár rám a másik oldalon. Azt felelte, hogy egy kihallgató szobának gondolja az egészet, ahol az élők ugyan nem látnak ki, de a másik oldalon várakozók figyelemmel követhetik szeretteik életét. Úgy gondoltam, mikor ezt megosztotta velem, hogy teljesen igaza van, s noha nincs rá bizonyítékom, de bizton állíthatom, hogy minden rendben lesz velem. Miattad aggódom. Kérlek ne hagyd el önmagad, azt a srácot, akibe szerelmes vagyok, akibe még sokan mások szerelmesek lehetnek! Te voltál az én személyes csodám, arra kérlek, hogy nem foglalkozva velem találd meg a te saját csodádat, aki boldoggá teheti a hátralévő időt legalább annyira, mint amennyire te tetted az én heteimet.
A fiúknak üzenem, hogy egytől egyig a szívemhez nőttek, s bárhova is kerüljek sosem fogom elfeledni őket sem, s azt, hogy mennyi mindent tettek értem csak azért, hogy jól érezzem magam velük. Mondd meg nekik, hogy soha, egy percre se hallgassanak a rossz indulatú véleményekre, mert valahányszor elgondolkodtam az utóbbi időben, hogy milyen is a másvilág az volt az egyik reményem, hogy olyan hangjuk van az angyaloknak, mint nektek!
Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Szeretlek Louis!
Kimberly

Már fel sem tűnt, mikor a könnyeim ismét útnak eredtek az arcomon, majd megapadtak, mikor a levél végére értem. Csak szorítottam a papír két szélét és hosszan bámultam a betűkre még azután is, hogy befejeztem az olvasást.
- Hát ez maradt... – leheltem megtörten. Hangom alig volt több suttogásnál, ami azonnal egybe is olvadt a szoba néma, nyomasztó csendjével, amit végül egy ismerős rezgés zavart meg. Tekintetemmel végig futtattam a fehér szobán, a már semmit sem jelentő órán, végül megállapodtam a párnán, ami alatt ott rezgett a Kim ott felejtett mobilja.
Óvatosan vettem kezembe a készüléket, mintha bármelyik pillanatban összetörhettem volna azt.
- Tessék? Louis Tomlinson vagyok – vettem fel végül a készüléket, mikor megköszörülve torkom megtaláltam a hangom.
- Kimberly, barátja, ugye? – kérdezte bizonytalanul a férfi. Kim papája.
- Igen – feleltem.
- Kim? – kérdezte.
- Sajnálom – sóhajtottam megremegő hanggal. – Kimberly az este folyamán...elhunyt – nyögtem ki. A szó égette a számat, végig marta a torkom és eltiporta a mellkasom, miközben hallgattam a másik vonalról áradó megrettent csendet.
- Értem – mondta végül a férfi, bármennyire is próbált erősnek mutatkozni hangja megremegett, sokkal halkabb volt, mintha nem is a beszélgetésre koncentrált volna. – Köszönöm, fiam – mondta, majd választ sem várva lerakta a telefont. Hosszú pillanatokig hallgattam a mobil csengését a fülemben, miközben a papája szavait emésztettem magamban. Megtörtnek hangzott, mégis hálásnak, mintha csak Kim szájából, hanglejtésével hallottam volna. Hálásnak tűnt, s nem azért, mert elmondtam neki ezt a keserű hírt, hanem amiért Kimberly is hálás volt nekem, noha fölöslegesen, mert csak azt tettem, amit tenni tudtam érte; szerettem az utolsó pillanatokban is.
Erőltetett mozdulatokkal álltam fel az ágyról kezemben a levéllel és a telefonnal, miközben kiléptem a folyosóra, ahol már mind a négy bandatársam várt rám.
Zayn idegesen ajkaiba harapva bámult rám, majd a padlóra. Szemei még jobban csillogtak a könnyektől, mint máskor. Harry arca érzelemmentessé vált, mintha csak ezzel akarta volna könnyíteni az én dolgom, hogy ne lássam az ő bánatát, ami Niall sírástól piros arcára és Liam pirosas szemeibe is megmutatkozott.
- Menjünk haza – kértem végül, mire a fiúk két oldalamra sorakozva kitámogattak az autóig, amivel aztán egyenes utunk vezetett a közös lakásunkhoz.
Valahányszor ránéztem a naptárra vagy az órára az idő jelentéktelennek tűnt, sokkal jobban, mint bármikor máskor, elvégre a jelen elmosódott Kimmel töltött utolsó pillanataim emlékével.

49 megjegyzés:

  1. Kedves Bri!
    Én konkrétan végig sírtam az egészet. Fogalmam sincs, hogy hogyan tudsz így írni. Csodálatos. Kevés Louis-os blog van, de ez volt az egyik legjobb. Nem a tipikus sablon sztori, ez annál sokkal jobb volt. Még most is itt szipogok. Sajnálom, hogy vége van hisz nagyon szerettem, de nem csüggedek, mert ott van a másik blogod is. Egyszerűen képtelen lennék szavakkal megfogalmazni, hogy mennyire jó blogot hoztál össze. Köszönöm, hogy olvashattam. Sajnálom Louist, ahogyan Kim-et is. Tetszett, hogy Kim nem hagyta el magát, hogy a végsőkig erős maradt. Ez a blog örökké a kedvencem lesz<3 :) xoxo

    VálaszTörlés
  2. Drága Bri!
    Még mindig nem értem, hogy vagy erre képes. Én két sor után zokogásba törnék ki, ha ezt le kéne írnom. Elképesztő volt, csodálatos és megrendítő. Zokogtam, sírtam, pityeregtem az egész történet alatt. Ezt a fejeztet olvasva folyton hullottak a könnyeim. De számomra a 29-e volt a legmegrendítőbb, tudtam, hogy vége; többé Kim nem kel fel Louis karjaiból. Döbbenetes történet volt, s köszönöm, hogy olvashattam!
    Imádtam minden egyes sorát...(:

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bri!
    Amikor elkezdtem olvasni és megnyitottam az első zenét a More than this-t, már akkor eleredtek a könnyeim. Aztán ez csak fokozódott és a végén már zokogássá alakult át. Nagyon gyönyörűen leírtad Kim levelét és az egész történetet. Te egy írónőnek születtél, és ezt a képességet ne hanyagold el egy kicsit sem! Remélem lesz még blogod ami nem ennyire szomorú! Ezt a történetet nem fogom tudni elfelejteni és nem is akarom! Ha majd én is rászánom magam hogy írjak egy történetet biztos hogy azt szeretném hogy ehhez hasonlítson! Bár én nem tudok ilyen szépen írni de megpróbálom a szinte lehetetlent! Komolyan én ezt a történetet még filmen is megnézném! Gratulálok ehhez a csodálatos bloghoz! Ez a blog örök kedvencem marad!
    xoxo: Dorka <3 :D

    VálaszTörlés
  4. Istenem. Megsirattál! Kibőgtem még a szemeimet is! Soha többé nem kel fel? Ez olyannyira szomorú, hogy én már az első sornál elkezdtem sírni, pedig ott még Louis csak gondolkodott. <3

    VálaszTörlés
  5. Nem találok szavakat. Csodálatos volt.
    Szívem szakadt meg, mikor elképzeltem a síró Louist. Vagy Harryt. És Niallt. Zaynt. És Liamet. Köszönöm az élményt <3

    VálaszTörlés
  6. Jajj istenem... mint már az utolsó 4-5 fejezetet ezt is végig bőgtem! Soha nem fogom megérteni hogyan tudsz ennyire jól írni, bár az én szentimentális lelkem bármilyen halálhírre így reagál, de ez most nem lényeg. Tudod Bri, kezdettől fogva olvastam mind a két blogod, olvasom a harmadikat is ami a fiúkról szól és azt kell mondanom mindegyik különleges. Ezeket a blogokat érdemes lenne könyvvé formálnod, mert az írásod a legjobbak közé is juttathatna!
    Na de most a Last Momentsről. Soha, de soha nem olvastam még ilyen jó történetet. Újra és újra vissza fogom olvasni. Ez a fejezet... ez a levél.. egyszerűen nem tudom szavakba önteni mit érzek és gondolok. Egyetlen szó jut így hirtelen az eszembe hogy fenomenális! Most csak ennyi jutott eszembe de ha kicsit emésztettem a dolgot ígérem írok még neked!

    VálaszTörlés
  7. Neee.. nem tudom mit írhatnék, még mindig sírok.. megszakadt a szívem amikor olvastam..imádom a története,és nagyon jóó a blogod, elképzeltem hogy ebből milyen jó filmet lehetne csinálni.. :)♥

    VálaszTörlés
  8. Az utolsó pár fejezetnél mikor a fiúktól búcsúzott el könnyeztem, a 29-nél már sírtam, mert tudtam hogy többé már nem kel fel, 30nál pedig már zokogtam.... Pár napja találtam rá a blogodra, azóta a rabja vagyok, annyira jól fogalmazol hogy az hihetetlen, teljesen belelehet élni magamat a blogba, olyan jól átadatod az érzéseket... Ez az egyik legjobb blog amit valaha is olvastam... Ilyenkor mindig elképzelem a síró fiúkat és mindig megszakad a szívem, miközben tudom hogy ez csak egy kitalált történet... Már az elején sejtettem hogy meg fog halni sőt biztos voltam benne, de mindig bizakodtam hogy a végére felépül... Köszönöm az élményt és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Bri!
    Néhány fejezetnél már leírtam azt, hogy mennyire csodálatosan írsz, mennyire fantasztikus ez a műved és persze te, meg mennyire zseniális, szóval ezt nem részletezem. Elmondani sem tudom, hogy milyen érzelmeket meg gondolatokat váltottál ki belőlem, miközben e számomra szívemhez nőtt és csodálatos műved utolsó fejezetének sorait olvastam. Meg szeretnék köszönni mindent. Köszönöm, hogy megírtad ezt a hihetetlen és elmondhatatlanul nagyszerű művet. Köszönöm, hogy azokat a perceket, amikor olvastam, segített elfelejteni minden rossz gondolatom, csak átadtam magamat a történetnek és élveztem. Valamikor sírtam, valamikor nevettem, meghatódtam. Köszönöm, hogy sok olyan dolgot mutattál meg nekem ezzel a fanfictionnel, amit még soha senki vagy semmi. Egyszóval köszönök mindent, elképzelhetetlenül és leírhatatlanul hálás vagyok neked meg a műnek is, amit alkottál!! :)És szerintem sok mindenki van ezzel a véleménnyel mint én...
    UI: bármit írsz vagy alkotsz majd, én mindig ott leszek olvasódként! Még egyszer köszönök mindent!!

    VálaszTörlés
  10. Drága Bri!

    Nem is tudom, hogy hányadik fejezetnél tartottál, mikor véletlenül rábukkantam a blogodra... Az biztos, hogy nem a elején, mert időhiány miatt nem kezdtem el olvasni a történeted, viszont elraktároztam valahol mélyen az agyamban, hogy ide még vissza kell térnem, és meg is tettem. Olykor-olykor mikor más blogok cseréi közt megpillantottam, hogy frissítettél, csak azért felnéztem, hogy lássam, hogy megy a sorsod, milyen idézettel kezdődik a legújabb fejezet, aztán befejezvén a Be Loved By You-t kicsit több időm akadt, és nekiálltam olvasni apránként a történetet. Mindig csak egy kicsit, írás után. Bár még sosem olvastam Tőled teljes történetet, csak bele-beleolvastam egybe, valahogy sejtettem, hogy kivételesen tehetséges és kitartó íródeák vagy. Ez utóbbi már a számtalan befejezett történetedből is látszik. A tehetséged pedig a feliratkozott olvasók számából is leszűrhető. Gyönyörűen fogalmazol, olyan könnyedén fogalmazod meg a szép gondolatokat! Sosem akadt problémám az értelmezéssel, minden világos és nagyszerű volt. A szókincsed sziporkázó, sosem akadtam össze idegesítő szóismétlésekkel, és ami mégis a legcsodálatosabb volt ebben a történetben, az a mélysége. A mélyben hullámzó, valódi érzelmek, az igaziak, melyek miatt a sztori olyan volt, mintha tényleg lejátszódott volna. Hitelesen sikerült átadnod Kim életérzéseit, felfogását a betegségéről, és kettejük szerelme a bohóc Louis-val olyan, amilyet bárki örömest elfogadna. Nem titok, hogy míg a blogjaimat írtam az én szívemhez is hozzánőttek a srácok, és gondolom Te sem vagy másképp ezzel. Amennyire sikerült "megismernünk" őket, először meglepődtem, hogy Lou-t választottad főszereplőnek, a szentimentálisabb Liamre gondoltam volna én első körben, de aztán ahogyan az eseményeket olvastam egyszerűen annyira természetesnek tűnt, hogy meg sem fordult aztán többé a fejemben, hogy ez másképp is lehetne. Tényleg annyira sikerült átadnod az érzelmeket, hogy nehéz volt könny nélkül hagyni ezt a kivételes olvasmányt. Főleg ilyen befejezéssel. S bár lehet, hogy ez kegyetlenül fog hangzani, de én örülök, hogy "megölted" Kimet, és nem került sor csodára meg Hollywoodi boldog befejezésre. Merész, de reális volt Tőled ez a fajta lezárás. Én nem lennék ehhez elég bátor. Ez tényleg az a fajta történet volt, melynél nem a boldog befejezés számít, hanem a történet maga. Az pedig igencsak tanulságos volt. Csodálatos, talán ez a legjobb szó a történetedre. Köszönöm, hogy olvashattam, és sajnálom, hogy csak most kommenteltem, de az utolsó három fejezetet ma olvastam el... Talán nem is baj, hogy így egyben, mert ilyen "tömény dózisban" csak még jobban átjött ennek a lényege, és a Moments gyönyörű sorai szinte végig ott zengtek a fülemben.
    Gratulálok a bátorságodhoz, az ötlethez, a tehetségedhez, ehhez az egész történethez. Gyönyörű! Büszke lehetsz rá, és remélem, hogy egy nap majd a regényeid könyvespolcokról köszöntenek ránk! Megérdemelnéd!

    Szeretettel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
  11. Drága Bri!

    Komolyan nem tudok megszólalni,miközben itt írom neked a véleményem,csak sírok és sírok.Komolyan csodálatos dolgot alkottál! Ennyi érzelem,szerelem,bánat,küszködés ami ebben a történetben benne volt,el se hiszem.:) Imádtam végig,ha lehetne újra átélném ezt az érzést.Nem szeretek sírni,de te ezt is elérted,hogy sírjak.:)Ennyi érzelmet egy blogban,még nem tapasztaltam,te vagy az első akinek a blogán el sírtam magam..Hihetetlen csodát alkottál.. Köszönöm neked!♥ Kíváncsi vagyok,vajon most mindenki szomorú vagy örül mert tudja,hogy egy lenyűgöző történet végére ért????Én mindkettőt érzem.Szomorú vagyok,amiért befejeződött,de örülök,hogy mind ezt átélhettem. Köszönjük neked,hogy idődet és energiádat nem kímélve hoztad nekünk a részeket és harcoltál nekünk a betűkkel.Nagyon jól bánsz a szavakkal.Ahogyan sorról-sorra szépen megfogalmazod a mondatokat.....elképesztő.!Szeretném ha tudnád,hogy nekem varázslatos élményeket adtál.♥Szeretném ha tudnád,hogy az érzelmeket,amiket átadtál a blog során,bennem élni fognak.♥Köszönöm neked ezt a varázslatos utazást,amit nekem adtál és rajtam kívül még rengeteg embernek!♥ A te blogodnak köszönhetően én is átértékeltem az élet nagy dolgait.Becsüljünk meg minden órát,percet,hónapot,évet,mert soha sem lehet tudni,hogy mikor lesz az utolsó,nekünk vagy a szeretteinknek..♥
    Remélem mosolyt csaltam a kis arcocskádra és megértetted amit mondani akartam.Sok sikert a jövőben is!Kívánom,hogy minden blogod óriási sikert arasson(de már arat,szóval ez már pipa).
    Még egyszer köszönöm neked ezt a csodát!!!!!♥♥♥♥♥

    Sok szeretettel,enternal dreamer.♥.

    VálaszTörlés
  12. Nem talalok szavakat csodalatos volt vegig sirtam az egeszet ..nagyon jo volt en egyszeruen imadtam ..tenyleg tehetseges vagy ..en meg az utolso pillanatokban is remenykedtem h meggyogyul de sajnos nem ez lett de attol meg nagyonjo blog votl ....es ezutan is olvasni fogom a blogjaidat foleg az I wabt fly-t mert aszt is imadom <3

    VálaszTörlés
  13. Szia Brigi!
    Hát nem is tudom mit írhatnék neked..Életemben ez az első olyan blog ami megfogott és nagyon tetszett és ezt nagyon is komolyan gondolom.Ahogy át adtad az érzéseket a hangulatok meg minden mást ami leírtál az leírhatatlan. Ahogy olvastam az életről a szereplők és gondolom a te felfogásodat is, elgondolkodtam mennyien vannak a világban akik nem becsülik meg azt amik van és beleértve az élet is. Aztán mikor elveszítik már késő és akkor gondolnak vissza hogy miért nem becsülték meg rendesebben azt amijük van. Ezentúl én is kétszer is meggondolom mit miért és hogyan csinálok, és kihasználom minden percét az életemnek mert nem tudhatom mikor fog olyan dolog történni ami megváltoztatja az egész életemet...
    A blogodat, a történetedet nagyoon imádom..azért kicsit bánkódom hogy nem lett Happy End, de szerintem így lett tökéletes az egész ahogy van.. és nagyon sok sikert a továbbiakhoz.. :D

    VálaszTörlés
  14. Kedves Bri!
    Néhány résznél már kifejtettem a gondolataimat. Most ismét megteszem, utoljára...
    Legyél író! Nagyon jól fogalmzol, kimerülhetetlen szókincsed van, remek fantáziád és hatalmas szíved tele érzelmekkel. Te erre születtél.
    Sajnálom, hogy nem lett Happy End, de ennek így kellett történnie. Még úgysem lett volna sémás, de azért ez kellett a végére a történet élethűségéhez...
    Nem is tudom mit mondjak még. Ha lesz még blogod mindenképpen elolvasom.
    Megszeretném köszönni ezt a csodás történetet. Hogy sírhattam, nevethettem.
    Csak ennyit akartam:') xx Luca

    VálaszTörlés
  15. naon jó lett a tortenet:) a vegen nem tagadom sirtam d ah bemutatad h mennyire lehet szeretni a masikat bevallom nekem ez a blogod tetszik a ljobban igaz h louis parti vok d rajottem h nem mindig a boldog befejezes a lenyeg:)) imadom ah irsz pont tokeletes lett az egesz:)) cs i tovabb ha lesz uj blogod akk feltetlen olvasni fogom:D

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Oké, az utolsó sorokat már alig bírtam elolvasni.. Komolyan. Ott könnyeztem be, amikor Lana hívta Louist. Nem bírtam, komolyan.
    Csak gratulálni tudok, mert tudom, mennyire nehéz egy ilyen blogot megírni. Jó magam is tapasztaltam, hogy mekkora próbatétel, viszont neked sikerült! Nem szokásom blogokon sírni, őszintén megmondom, életemben ez a 3. blog, amin elsírtam magamat. Gyönyörű volt, s köszönöm, hogy ezt megírtad! Nem a legelejétől olvasom, nem akkor kezdtem el olvasni, mikor te elkezdted írni, hanem később, egy kritikás oldalon keresztül találtam rá, s, amint feltűnt, hogy szerepel a kritikádban a 'halál ' szó, azonnal megnyitottam, s olvasni kezdtem. Imádom ezeket a blogokat, ahol meghal valaki, mert egyszerűen csodálatos olvasni, ahogy egy bloggerina, így kifejti az érzelmeket, s megsirat vele!
    Gratulálok! Csoda, amit írtál!
    További jó blogolást! Szia! xx L.T.P.~

    VálaszTörlés
  17. Szija!
    Nekem minden fiúval meg van akedvenc blogom és Louis blogbana tiéd visz mindent.:')
    Amikor azt írtad, hogy már nem lélegzett, na nekem ott szakadt ela cérna és kezdtem el sírni,szinte már nem is láttam a betűket!
    Aztán nem is értem milyen fura hajlamaim vannak, de attól függetlenül hogy sírtam és össze szorult a szívem még 2x elolvastam egymás után.Nagyon jól írsz! De komolyan, nem igazán szoktam sírni az ilyen szomorú történeteken, talán a csak a "99 nap nélküled"-en sírtam, úgyhogy gratulálok, a tied a második olyan blog a világon amin sírtam.:'D
    Semmi képpen ne hagyd abba az írást!
    Gratulálok! Sok sikert a további íráshoz!

    VálaszTörlés
  18. Kedves Bri!
    Én személy szerint végig sírtam az egészet,nem tudom hogy hogyan tudsz így írni. EZ fenomenális:$ Ez az egyik blog ami teljes mértékben belopta magát a szívembe.Szomorú vagyok ugyan hogy vége és hogy nem Happy End lett a történetben,de ez így volt tökéletes. e. Köszönöm, hogy olvashattam...köszönöm h részese lehettem ennek :)) Hálás vagyok neked,imádtam <33 xx

    VálaszTörlés
  19. Tegnap találtam rá erre a gyönyörű történetre. Sajnálom, de többet nem tudok írni, mert még nagyon friss az egész. Majd talán facebookon bővebben kifejtem a véleményemet, de most nem megy.

    VálaszTörlés
  20. Szia! :)

    Eddig már számtalanszor ültem neki egy- egy fejezet olvasásának, hogy "na majd ez után írok véleményt", de valahogy mindig csak addig jutottam, hogy imádom és képtelen voltam szavakba önteni mindazt, ami bennem kavargott, pedig egy ideje én is írogatok és sosem esett nehezemre véleményt alkotni vagy bármiről kisregényeket írni... :)
    Ezúttal nem adom fel és megpróbálok mindent érthetően leírni egészen az elejétől kezdve. :D
    Nem egy egyszerű témát választottál ennek a történetednek, ez tény. De szerény véleményem szerint tökéletesen helytálltál a magad elé állított kihívásban. És valóban büszke is lehetsz a történetre.
    Ahogy abban is biztos vagyok, hogy abban a több mint 80 rendszeres olvasódban elindítottál bizonyos gondolatokat. Ha nem is teljes mértékben, de egy kicsit biztos vagyok benne, hogy mindannyian máshogy nézzük a dolgokat. Engem speciel tényleg ráébresztettél Kim monológjai által, hogy milyen sokat is jelenthet egyesek számára az idő, akár egyetlen hónap, hét, nap, óra, perc vagy másodperc... Valamint arra is, hogy az amit mi iszonyatos csapásnak gondolunk semmi ahhoz képest, ami Kimet érte. Hogy nagyon szerencsések vagyunk mi, akiknek nem kellett egy hasonló hírrel szembesülnünk.
    Tudod én már az elején sejtettem, hogy ez a történet igazán különleges lesz, más, értékesebb mint a többi, amivel eddig találkoztam, hogy olyan üzenetet fog hordozni a számunkra, amelyet mindenképpen meg kell fontolnunk. Ehhez elég volt az első fejezetet elolvasnom. :)
    Bevallom mégis picit félve vetettem bele magamat az olvasásába, mert biztos voltam benne, hogy az lesz a vége, ami végülis lett. Aztán ahogy kijöhetett Kim a kórházból kezdtem elbizonytalanodni és nagyon nagyon reménykedni, hogy történjen meg a csoda. Olvastam már korábban egy másik történetet, ahol szintén halálos beteg volt a főszereplő lány, de csodával határos módon meggyógyult és jöhetett a boldogan éltek...
    Bár ha belegondolok, Kim tényleg megkapta a maga csodáját Louis személyében. Csak azt sajnálom, hogy ilyen kevés idejük jutott a másikra, hogy csak egyetlen hónap és nem több. Bár akkor lehet, hogy még nehezebb lett volna Lou számára... De az biztos, hogy egy feledhetetlen hónapot szerzett a lánynak.
    Őszintén mondom neked, hogy amikor a 27. fejezetet olvastam az első pár bekezdés után abbahagytam, hogy én ezt most nem tudom olvasni. Közben szépen lassan felkerült az összes hátralévő rész és én még csak bele sem lestem. Nem mertem. De tegnap eldöntöttem, hogy most akkor végig olvasom. Igazából bármilyen nevetségesen is hangzik, de azért nem álltam neki, mert így még bennem lehetett az illúzió, hogy Kim él és a ha nincs is vele minden rendben, de él és próbálja boldogan élvezni a pillanatokat, amelyek még megadatottak neki. Tudtam, éreztem, hogy bármennyire is reménykedem az utolsó sorokig, ez nem lesz happy end. Aztán szépen lassan fogytak a sorok és egyszer csak elkezdtek potyogni a könnyeim. És igen, a végére már én is tényleg zokogtam. Fura, mert egy részről szomorú voltam, másrészről viszont egyfajta felszabadultság kerített hatalmába. Akármennyire is szomorúak voltak az utolsó részek, a maguk módján mind gyönyörűek voltak. Ahogy Kim örökre elaludt Louis ölében... Tényleg nem tudnék szavakat találni rá.
    Ugyan néha- néha dacoltam volna az elképzeléseiddel így utólag én is azt mondom, hogy minden egyes sorod úgy volt tökéletes ahogy és eszed ágába se jusson megváltoztatni.
    Köszönöm neked ezt a pár hónapot, amelyben egy kicsit színesebbé tetted az életemet azzal, hogy megosztottad velem, velünk Kimék történetét, én igazán hálás vagyok érte és szerintem nem vagyok vele egyedül! :)
    Őszintén remélem, hogy soha nem hagyod abba az írást, mert olyan tehetséged van hozzá, mint amilyen sokaknak soha sem lesz! Sok ihletet és kitartást kívánok neked a továbbiakban! :)

    Ui.: remélem sikerült mindent érthetően kifejtenem, ha mégsem sikíts ;)

    puszi, Csillu

    VálaszTörlés
  21. Szia! Nagyon tetszik, most találtam rá és szinte végig sírtam az egészet! Kár hogy Kim meghalt és nem happy end-el végzödött, de így is rohadt tehetséges vagy. A barátnömmel együtt olvastuk és ö most mérges mert meghalt.

    VálaszTörlés
  22. kedves Bri!
    ez egyszerűen fantasztikus! nem lehet szavakkal elmondani hogy ez a regény milyen fantasztikus! nagyon jól írsz,én is remélem hogy egyszer ki fogod ezt könyvbe adni. mindeggyik fejezet szívhez szóló volt számomra,végig sírtam rajta.... kicsit rossz hogy Kim meghalt,sőt nagyon! úgy sajnálom a fiúkat,és Kim családját,nem tudom hogy fogják elviselni éreztem hogy Louis karjábol Kim már nem fog felébredni,de annyira szörnyű volt.
    ez a regény örök kedvenc lesz nálam, igazi különlegesség! remélem soha nem fogod abbahagyni az írást,mert gyönyörűen megfogalmazod az egész történetet.
    rájöttem hogy ez a történet nagyon sok dologra megtanított.. :) soha nem fogom elfelejteni Kimet,és a többieket! sok puszi

    VálaszTörlés
  23. istenem... nagyon jó volt a blogod, de aminek ilyen szomorú a vége több blogot aztán nem olvasok. igaz isteni jó volt, de ettől most belül teljesen összeomlottam, nagyon sokat sirtam, én tényleg átéreztem. adhattál volna egy olyan véget neki hogy megtörténik az az isteni csoda, hogy meggyógyul, de igy is jó, csak olyan szomorú, hogy most egy ideig nem lessz valami jó kedvem, még most is bőgnöm kell. imádtam a blogod, és remélem hogy ha kezdesz egy újat, annak jó vége lesz!

    VálaszTörlés
  24. Drága Bri!
    Nem is tudom mit írhatnék. Úgy álltam hozzá a történetedhez, hogy 'jaj, megint csak egy sablonos, nyálas történet'. Utólag ezt nagyon szégyellem. Egyetlen egy olyan blog nem volt, amit végigolvastam volna, de aztán jöttél Te, és nem lehetett elszakítani a képernyő mögül. Csak faltam a sorokat, és használtam a zsebkendőket. :) Csodálatosan írsz, elképesztő vagy, csak gratulálni tudok, és remélni hogy egyszer talán egy igazi, nagy író lehet belőled. :) Köszönöm hogy megajándékoztál minket ezzel a történettel, nálam az első vagy, és az is maradsz.
    Elképesztő vagy. xx

    VálaszTörlés
  25. Nem tudom mit is írhatnék...köszönöm, hogy megírtad ezt a csodálatos történetet! Elképesztően írsz. Egyszer híres író lesz belőled. :) Köszönök mindent!!! xxx

    VálaszTörlés
  26. Drága Bri!
    Amikor elkezdtem olvasni ezt a történetet, úgy voltam vele, hogy : "De jó, még egy sablon sztori. A végén úgy is összejönnek és mindenki boldog lesz..!"
    Aztán tovább olvastam és kezdtem érezni, hogy ez korántsem az a tipikus HappyEnd-es sztori lesz. Imádtam. Egyszerűen nem tudtam elszakadni a gépemtől, és ha mennem is kellett valahová a telefonomon is olvastam.
    Elképesztően jól írsz. Szerettem, hogy Kim ennyire tartja magát, és hogy jobban félti a többieket a további élettől mint saját magát a haláltól. Kb. a 20. résztől szinte végigsírtam az egészet, mert elgondolkoztam azon, hogy én mit tennék és hogyan reagálnék, ha ez velem vagy valamelyik szerettemmel történne meg és folyton csak arra gondoltam hogy én mit tudnék tenni azért, hogy nekik könnyebb legyen. A More than this pedig még inkább rásegített arra, hogy a szobámban megtalálható összes zsepim a kukába kerüljön...
    Örülök, hogy egy egészen más stílusú és hangulatú történetet írtál meg nekünk.. (szerintem nem csak én vagyok ezzel így[: )
    Köszönöm szépen! És gratulálok!♥

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Szinte minden 2. ember azzal köszönt, hogy 'Drága Bri! / Kedves Bri!' Én nem fogok!
    Tegnap este 23:20-valahány körül találhattam rá a blogodra, 2-ig bírtam csak fent maradni olvasni, reggel 11-kor megint elkezdtem, pár óra kihagyással, amikor is angol tanárnál voltam nem olvastam, de utána megint, és itt vagyok negyed 10-nél. A 29-ei fejezet után, már éreztem, hogy jönnek a könnyek, nem mertem elolvasni a következőt, az utolsót! Ezt ki is fejtettem a barátnőmnek, mire ő 'kiröhögött'. De, erőt vettem magamon, és elolvastam, és most itt bőgök. Ha apa bejön a szobámba azt tudakolva, hogy mi bajom?! Rád fogom, bár, hülyének nézne, hogy egy ismeretlen, de észbontóan tehetséges lány írása miatt sírok.
    Amikor írtad a 'csodát', én reménykedtem benne. Hátha, csak szívat bennünket, és majd a végén Louis vagy bárki lefizeti az orvosokat, hogy szuperspéci kezelést kapjon, így meggyógyul. De, ahogy haladtam a vége felé, rá kellett jönnöm, hogy te nem átversz, hanem kínzol!
    Még mindig szipogok, törlöm a könnyeimet, és érzem, hogy némelyik már rászáradt arcomra.
    AZ írásodat olvasva rájöttem, hogy milyen önző és felelőtlen vagyok az élettel szemben. Neked köszönhetem, hogy új nézeteket leltem.
    Azt hiszem ennyi szövegelés neked is, és nekem is bőven elég. Egy kicsit sírdogálok még, majd bele vetem magam a többi blogodba, melyek őszintén remélem, vidámak!
    Gratulálok a teljesítményedhez és köszönök szépen mindent!
    Lex.

    VálaszTörlés
  28. Szia Bri!

    Ma olvastam el a blogodat, az egészet! Nagyon tetszett. Át tudtam élni a történetet, azonosulni tudtam a szereplôkkel, ami nagyon fontos szerintem! Nagyon jól le jdtad írni az érzelmeket, mondanom sem kell, hogy az evész blogot végigbôgtem. Olvasok egypár blogot, de ez felülmúlja mindet. Nem is tudnám összehasonlítani semelyikkel! Nagyon sajnálom Louist és a tõbbieket, hogy elvesztették Kimberlyt; és Kimet is, hogy ilyen fiatalon... Tudom, hogy ez 'csak' egy blog és nem kell annyira komolyan venni, de én nem tudom másképp... Néha szünetet tartottam az olvasása közben... Hosszabítani akartam Kim idejét... és ez itt fura, hisz nem is 'létezik'.... de, számomra igenis létezik! Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvashattam a "Last Moments"-et! xx

    VálaszTörlés
  29. Huh nemis tudom hogy hogyan lehetne szavakba önteni , najó megpróbálom.Nagyon nagyon nagy jól írsz, végig zokogtam ezt a részt.Bár ez a történet csak kitalálció te hihetővé ,élethűvé tetted.Mindent amit írtál átéreztem és én is megéltem ugyanazt amit a szereplők.Àtéreztem a fájdalmukat az örömüket és a szeretetüket egymás iránt.Fantasztikusan írsz és kérlek ne hagyd abba az írást mert eszméletlenül tehetséges vagy.Köszönöm hogy megírtad ezt a blogod mert megtanultam belőle hogymennyire fontos az idő de végtelen idő sem lenne arra elég hogy a szeretetünket kifejezzük .Köszönöm.

    VálaszTörlés
  30. Szia! Tudod, így a végére meg kell írnom az érzéseim, mert nem bírom ki. #Kicsit később is hogy elolvastam, mert le kellett nyugodnom, és fel kellett fognom a történteket.
    És igen. Tudom hogy ez csak egy kitalált történet, de olyan élethűvé tetted a fogalmazásodat, hogy a lélegzetem elakadt. Az érzelmek tisztán kivehetőek voltak, és nem volt sablon sztori sem. Nagyon sajnálom Kimet, és Louis-t, viszont legalább megédesítette az utolsó napjait.. És, azt még el kell hogy mondjam, megérintetted mindnyájunk szívét. Én személy szerint alig bírtam az utolsó részeket olvasni, mert hol zsepiért szaladgáltam, vagy leálltam sírni..:) Még most is elég fura, hogy vége van, és hogy így ért véget... Viszont minden egyes részét kiélvezhettem, és megértettem, hogy milyen nehéz lehetett azzal a tudattal élni, hogy hamarosan vége mindennek, és nem a saját maga miatt, hanem szerettei miatt, és azt is, hogy Louis - nak milyen nehéz lehetett.. Bár reménykedtem egy utolsó búcsú féleségnek, azért ennek egy ilyen vég, pontosan megfelelt. :) Örültem, hogy olvashattalak. Köszönöm a csodálatos élményt, hogy végig kísérhettem ezt az egészet..:)
    xx Nomii

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm mást nem tudok nagyon jó könyvet kellene írnod ezer % hogy megvenném iszonyt jó nem lehet szavakkal kifejezni csodálatos vagy :) mintmár írtam pár kommentet xoxo K <33

    VálaszTörlés
  32. Kedves Bri!
    Ez hihetetlen! Én az a fajta ember vagyok aki ritkán sír, de az utolsó két részt végigbőgtem. A történet vagyon szép, hiába szomorú. Tetszett, hogy Kim erős maradt, nem hagyta el magát, és nem magával törődött, hanem a szeretteivel. Értük jobban aggódott, mint saját magáért. Abban ne hagyd az írást, ilyen tehetséget meg kell mutatni a világnak! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  33. Köszönöm neked ,hogy megírtad ezt a csodálatos történetet.Igazán köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Kedves Bri!
    Köszönöm neked a lehetőséget, hogy egy ilyen szívbemarkoló kedves történetet olvashattam, és hogy megosztottad ezt velünk.
    Igaz, hogy én csak most találtam a történetedre, és hát hogy őszinte legyek, egy ültömben elolvastam. Annyira magával ragadt a történeted, hogy nem voltam képes abba hagyni az olvasást.
    Én végig szurkoltam Kimnek, hogy hátha... De ezek szerint a te elképzeléseid, nem eggyeztek az én reményeimmel :) Persze ezzel nincs is semmi gond :)
    A történet olvasásának folyamán részem volt több nevetésben, és hát... könnyekben is. Igazából nálam nagyon ritka, hogy elsírjam valamin magam, de neked sikerült megrikatnod :)
    Csak gratulálni tudok ehhez a csodás történethez, és melegen tudom ajánlani számodra az írói pályát :) Biztos lehetsz benne, hogy ha kiadadsz egy könyvet, én ott leszek az elsők között, akik megvásárolják azt :)
    Még egyszer köszönöm, hogy elolvashattam ezt a csodás történetet :)

    VálaszTörlés
  35. Ez a fejezet nagyon megsiratott de még egy jó kicsit hoányoltam belőle a szenvedélyt ( de ez is csak az én személyes perverzégem miatt volt) de ettől eltekintve nagyon szép s ha a clod a lányok megrikatása akkor szerintem elérted a célod...Nekem Louis a kedvencem törekszem róla szoló történeteket olvasni de nincs tul sok... Ez a történet nagyon megmutatta Louis (még ha valojában nem is ilyen) tetszett benne tényleg de annyira szomoru én nem is nagyon szeretem a kistökfejeim (a bandatagokrol beszélek ;)) a végén szomoruan végzik pláne Louis.... Nekem az ilyen történetek akár szerelem, akár fanasy, akár akció van benne mindig nyomot hagy magamban nem tul könnyű nekem feldolgozni...fogalmam sincs miért. Minden esetre nagyon jó volt de ez a két szó nem kifejezés rá, mert néha ugy érzem hogy a tinik jobb szebb regényeket irnak mint az irok...És szolj ha irsz még Louis rol de ne legyen ilyen szomoru...meg most is könnyezem

    VálaszTörlés
  36. Kedves Bri!
    Őszintén mondom, nem sok Louisos blog van, és a tiédre most találtam rá nemrég. Hihetetlen, hogy milyen jól át tudod adni az érzelmeket. Ez az,eddigi kedvenc blogom. Nem sok íráson, blogon szoktam, sírni, de ezen egyenesen bömmböltem, amennyire halkan csak,lehet, ugyanis hajnali fél kettő vonalában nem lenne szerencsés ha megtudnák, hogy ébren vagyok. Bármennyire ia próbálkozom, az ember nem nagyon tud csendben orrot fújni, és még az orrom is bedugult. Gratulálok ahhoz, hogy képes voltál egy ilyen megható, őszinte és színvonalas blogot létrehozni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  37. Kedves Brigi ! Egyszerűen nem találok szavakat, hihetetlen milyen jól írsz . :) végre találtam egy blogot, ami Louisról szól. Tegnap este kezdtem elolvasni, és a mai délután folyamán befejeztem . fantasztikus, de oly' megható h. már az utolsó 4 - 5 résznél "nem bírtam magammal" , végigsírtam . Gyönyörűen írsz , folytasd az írást akár csak egy blogon keresztül is, de folytasd ., nagyon szuper vagy !

    VálaszTörlés
  38. Sziia...most találtam rá a blogodra nem rég,és hihetetlenül megfogott...Gyönyörű történet és inspirált engem arra h az élet igenis szép és kikell élvezni amíg van.De tudod ez a blog még ennél is többet jelentett:) Amikor olvastam és végig sírtam akár egymásután 3-4 fejezetet...megfeledkezdtem minden gondomról és elhittem h Kim tényleg létezik...Borzasztóan szépen írtál arról mit gondolhatott a lány,teljesen bele éltem magam...köszönöm neked tényleg <3 es irjál még jó sok sok sok történetet mert szerintem te akár a semmirôl is szépet tudsz írni*.*
    Barbii:)

    VálaszTörlés
  39. Szia. Pár napja olvastam el az összes részt. Többen ajánlották nekem, gondoltam miért is ne, elolvasom.
    Őszinte leszek. Talán ez az egyik legérzelmesebb blog amit valaha olvastam, már az első részeknél kibuggyant a könnyem. Volt, hogy hajnali fél 5-ig olvastam :D Nem akartam abba hagyni.
    Csodálatosat alkottál, méltán megérdemled ezt a sok olvasót és kommentelőt. Tehetséges vagy ez nem is kérdés.
    Csak gratulálni tudok neked, ehhez a csodálatos történethez.
    xx

    VálaszTörlés
  40. Nemrég találtam rá a blogra és az összes szabadidőmet ennek az olvasásával töltöttem el.Nagyon tetszik az egész,de azért mégis happy end.re számítottam.Konkrétan-nem viccelek-elsírtam magamat ezen a részen!Nagyon szépen megfogalmaztad és tetszik.Csak ugye alig tudtam végigolvasni a könnyektől.És én is úgy gondolom,hogy legalább volt pár csodás hete :) Még mindig sírok,mikor ezt írtam akkor is potyogtak a könnyeim.Hogy szegény Lou gyászol a többiekkel együtt,Kim meg már...nincs.. :( Tehetséges vagy és iszonyatosan jó lett!Kevés ilyen történet tudott engem sírásra késztetni,de ez a leginkább!Szóval érted!Rohadtul szépen kifejtetted a gondolatokat és a párbeszédeket!Gratulálok! :))

    VálaszTörlés
  41. Nem,nem lehet így vége...meghalt!!!! Nem igazság,nem tudtál volna egy kis csodát varázsolni bele?
    Nagyon tehetséges vagy,szeretnék látni még egy ilyet,lehetőleg Happy End legyen,nem tudom feldolgozni,Kim & Lou története így fejeződik be?! Megsirattál!!!! "Nyugodj békében Kim"
    :(

    VálaszTörlés
  42. Ez a történet egyszerűen csodálatos!! De nem csak az a történet az hanem ahogy írsz!! Nem mondom hogy sírtam rajta mert nem vagyok egy érzelgős típus de ha az lennék akkor isten bizony sírtam volna! Egy FANTASZTIKUS történetet hoztál össze! Kicsit én is reménykedtem a Happy Endben de hát sajnos ez nem jött össze de attól függetlenül maradandót alkottál!

    VálaszTörlés
  43. Egyszerűen nem lehet mit ide írni imádtam a blogod minden egyes szavát.
    Reméltem hogy Kim túl fogja élni de nem láttam rá esélyt.
    Végig sírtam az egészet nem tudom hány óra kellett ahhoz hogy el olvassam ezt a részt, konkrétan nem láttam a könnyeimtől és homályos volt.
    Eddig még egyetlen blog sem siratott meg ennyire azokon csak könnyeztem, ezen zokogtam mert tudtam hogy nem fog a halálból feltámadni, Louis-t is sajnálom mert elvesztette Kimet, meg mert így végződött.
    Köszönöm a blogod.
    Köszönöm a blogbejegyzéseidet.
    Imádtam!♥

    VálaszTörlés
  44. Kedves bri!
    Az utolsó fejezeteket végig bőgtem. Annyira fantasztikusan írsz. Már egyszer elkezdtem ezt a blogot de nemjutottam a végére, de most igen és végig sírtam. Ha egyszer lesz egy könyved én biztos,hogy el fogom olvasni. Nagy rajongód lettem. Remélem egy nap híres író lesz belőled. És vedd nagy megtiszteltetésnek ezt a kommentet,mert csak azokhoz a blogokhoz írók kommentet amik nagyon tetszenek,és ez az első ilyen blog. Nagyon megkadveltelek és ez a blog fantasztikus. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  45. Drága bri!
    Nem rég találtam meg a blogodat. Elmentettem a linkjét, hogyha lesz időm, akkor elolvassam. Nem tudom, hogy olvasni fogod-e a kommentemet ennyi idő után vagy nem, de úgy voltam, hogy leírom, amit gondolok. Most érettségizek és így nem sok időm volt. Jelenleg a szóbelikre kellene készülnöm... Délután nem volt kedvem tanulni és úgy döntöttem, hogy inkább elolvasok pár részt a blogodon. Hát elkezdtem és nem tudtam abbahagyni, ahogy a sírást sem. Más történetek egy egyszerű szerelemről szól, amelyekbe beleraknak néhány csavart, hogy izgalmas legyen, de sokszor már túlbonyolítják. Ezzel nem degradálni akarom mások írását, mert azokat is szívesen olvasom, de a te történeteid egyszerűek egy dolgot viszel végig és én ezt imádom. A történetedet egyszerűen, mégis nagyszerűen írod meg. Imádtam olvasni. Olyan volt, mintegy könyvet olvasni. Az írásaidnak van mondanivalója. Ezt úgy értem, hogy lehet csak véletlen és nem is gondolsz bele, de mégis tanítasz és egyben tanácsot is adsz azoknak, akik voltak már hasonló helyzetben. Lehet kicsit értelmetlennek tartod, amit írok és valószínűleg igazad van. Én nem vagyok a szavak mestere. Na, mindegy.
    Csak azt akarom mondani, hogy imádtam minden egyes részt. Imádom a blogjaid, nem csak ezt, az összeset olvastam van, amit már többször is. Szeretem ahogy írsz és hogy lehet, tudtod nélkül, de mondanivalója van az írásodnak.
    Nem szoktam kommenteket írni. Tényleg talán ez az első vagy talán a második alkalom.
    Szóval a lényeg, hogy fantasztikusak az írásaid.
    Köszönöm, hogy megírtad, időt szakítottál rá.
    Imádtam!!
    Kitty

    VálaszTörlés
  46. Szia! a héten találtam rá a blogodra és nem egyszerűen nem tudtam befejezni az olvasást míg a végére nem értem...Mindig vártam valami meglepő fordulatot, hogy majd biztosan jobban lesz, hisz nem halhat meg Kim, de amikor már láttam hogy nincsen "elseje" onnan tudatosult bennem,hogy ez nem lesz Happy End..ennek ellenére örülök,hogy rátaláltam a blogodra, ugyanis tudatosult bennem, hogy csak egyszer élünk és mindent pillanatot élveznünk kell, mert soha nem lehet tudni,mikor lesz az utolsó lélegzet vételünk, és hogy csak egyszer élünk..
    Köszönöm neked ezt az élményt amit ezzel a bloggal nyújtottál nekem, teljesen átéreztem a szereplők helyzetét,de leginkább Kimét és Louisét..a blogon onnantól kezdve sírtam, hogy Kim elkezdett elbúcsúzni a szeretteitől, majd a legutolsó fejezeten amikor Louis szemszögét írtad le és hozzá a két zene, jó gondolat volt.
    Még egyszer köszönöm neked ezt az élményt! Ne hagyd abba az írást,mert hihetetlenül tehetséges vagy. Csak így tovább!
    Imádtam a blogodat! xoxo

    VálaszTörlés
  47. Reg valtott ki belolem barmi erzelmet is.
    A te blogod viszont arra keztetett hogy bogjek mint egy kisbaba.
    Koszonom az elmenyt.

    VálaszTörlés
  48. Hát mit is mondhatnèk.. most találtam rá a blogra ès egy nap alatt el is olvastam.. nem az a sablon szöveg amit nagyra èrtèkelek. Telis tele volt jobbnál jobb gondolatokkal. Ahogyan olvastam az utolso 2-3 rèsz csak ugy potyogtak a könyeim. Nagyon jol irsz!! Imádtam minden egyes rèszt!

    VálaszTörlés
  49. Ez olyan csodálatos volt!! Még csak most 2016-ba találtam rá a blogodra,ezért nem hiszem hogy ezt elfogod olvasni,de mindegy.Nagyon tetszett,még a végén el is bogtem magam.Imádtam!!! Neked az irassal kell foglalkoznod!!!

    VálaszTörlés