2012. december 24., hétfő

Tizenegyedike.


"A barátság az égvilágon semmit nem követel, kivéve egyvalamit: őszinteséget. Csak ezt az egyet, de ez nem kevés."


El nem tudom mondani, hogy milyen jó volt otthonos környezetben, a családom között kezdeni a napot. Csak úgy ittam a színes bútorok, képek és kora reggeli napsugarak látványát, miközben hallgattam magam mellett Lana szuszogását és a kint tébláboló Hope mocorgását.
Örültem, hogy tényleg nem zavarom őket, elvégre nem akartam láb alatt lenni, teljesen megértettem volna, ha azt mondják, hogy nem tudnak most engem elvállalni, s inkább maradjak a kórházban. De ilyen szóba se jött. Lana majd kiugrott a bőréből, mikor meglátott és Hope is hatalmas öleléssel üdvözölt otthonukban.
Mélyet szívtam a Lana parfümű levegőből, miközben kitapogattam a párnám alól a mobilom, ahol már egy üzenet várt rám.
Jó reggelt! Találkozhatnánk ma a Starbucks kávézónál a sarkon fél háromkor?:)
Louis adta meg a számod, vagyis inkább elloptam tőle..:P
Harry
Sejtettem, hogy Harry miért is akar velem találkozni, s bármennyire is ódzkodtam ettől a témától jobbnak láttam mielőbb tisztázni legalább Louis legjobb barátjával a dolgot. Nem akartam fölösleges bonyodalmakba keveredni, hiszen a végén még a legidősebb bandatag barátságát kellene feladnom egy olyan dolog miatt, ami nincs is. Legalábbis jobb úgy tudniuk, hogy nem érzek semmit a fiú iránt. Mindent csak megbonyolítana a szerelem, főleg egy viszonzatlan szerelem.
Ott találkozunk.:)
Kim
Pötyögtem be a választ, majd küldtem el a megadott telefonszámra, ahonnan több értesítés már nem érkezett.
Tíz körül Lana végre hajlandó volt felébredni. Már amúgy is kezdtem unni egyenletes szuszogását, s beszélnem kellett valakivel; jelenhelyzetben unokahúgommal. Ő legalább mert őszintén beszélni vagy veszekedni velem annak érdekében, hogy helyes útra térítsen.
- Jó reggelt – mosolyogta, miközben hatalmasat nyújtózkodott és felnevetett fancsaliábrázatom láttán, mikor tagjai halkan ropogtak a megerőltetéstől.
- Neked is – feleltem. – Írt Harry – tértem a lényegre, mire egyből éberebben szegezte rám a tekintetét. Ő velem ellentétben tökéletesen tisztában volt a One Direction fogalmával.
- Mit? – érdeklődött.
- Hogy ma találkozhatnék vele – magyaráztam. – Múltkor akart már velem beszélni erről a Louis ügyről, biztos vagyok benne, hogy megint erről akar – vetettem fel gondolataimat várva, hogy ő mit szól tippemhez.
- Legjobb barátok – mondta. – Biztosan erről akar veled beszélni – értett egyet. – De te mit mondasz neki?
- Fogalmam sincs – ráztam meg a fejem. – Valószínű azt, hogy nem kell mitől félnie, mert nem vagyok szerelmes Louisba, ráadásul van egy aprócska tény, ami miatt szintén nem kell aggódnia.
- De szerelmes vagy belé.
- Nevezzük ezt kegyes hazugságnak – alkudoztam. – Mindenkinek jobb lesz, ha ez nem derül ki, elvégre nem lehetne belőle semmi – érveltem. – Nem szeretném magam címlapokon látni, mint Louis Tomlinson haldokló barátnője.
- Azért eljátszadoztál ezzel a gondolattal – állapította meg Lana. – Mármint ha nem is ezzel a rossz oldalával, de azzal igen, hogy milyen jó lenne még utoljára szerelmesnek lenni...
- Nem kellene ugye? – nyögtem fel, miközben hasra fordulva arcom a párnába temettem és próbáltam eloszlatni efféle gondolataim.
Persze, hogy eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne úgy hozzá érni, hogy jogom van hozzá, mert a barátnője vagyok, milyen lenne érezni az ajkait vagy egyszerűen tudni, hogy ő is szeret.
- Dehogynem! – makacskodott. – Mégis mi lenne az emberekkel, ha még álmodozni sem szabadna? – kérdezte, noha nem várt választ.
- Akkor is... – sóhajtottam feladóan. – Mindegy, lesz, ami lesz! – döntöttem el végül.
- Bölcs szavak – nevetett fel, miközben feltápászkodva az ágyból összegumizta a haját, s inkább elvonult a fürdőbe, míg én átöltöztem, majd helyet cserélve ténylegesen elkezdtük a mai napunkat.
Lassan kezdtem elfelejteni, hogy milyen is a házi kaja, még ha csak egy egyszerű rántottáról is legyen szó. Hosszú hetek óta Hope ennivalója volt az egyetlen, ami nem nyúltáp volt és képes voltam hányinger nélkül megenni.
- Egyél is! – mosolyogta Lucas. – Ideje híznod is!
- Igyekszem – mosolyogtam zavartan. Nem igazán szerettem, mikor az emberek felemlegették elképesztő súlyveszteségem, elvégre ez mindig is, még a betegségem előtt is érzékeny téma volt számomra.
- Aztán jól viselkedjetek, lányok – búcsúzott el két óra múlva Hope is, mikor dolgozni indult, s mi véglegesen egyedül maradtunk az aprócska, földszintes lakásban.
- Mit csináljunk? – vigyorogta Lana, teljesen felpörgött a tudattól, hogy mostantól minden napot együtt töltünk, ráadásul ez a tény nekem is tetszett. Biztos voltam benne, hogy Lana mellett időm sem lesz szomorkodni vagy unatkozni.
- Nézzünk valami filmet! – csaptam össze a kezem. – Olyan rég filmeztem – sóhajtottam csalódottan, miközben elmosogattam.
- Akkor válassz valamit – adta utasításba. – Én addig kerítek édességet – vigyorogta falánkul, mire csak bólintottam és elkezdtem kutakodni a laptopban valami jó film után.
Rengeteg cím teljesen új volt számomra, hiszen ahogy a zene világot úgy a mostanság megjelent filmeket sem kísértem figyelemmel. Úgy éreztem magam, mint aki a kőkorszakból lépett elő...
- Még mindig imádom a jégkorszakot – vigyorogtam, mikor az animációs mese véget ért, s én kicsit elnosztalgiáztam az előző részeken. Akkor még nem volt semmi bajom.
- De Harry nem fog szeretni, ha elkésel – figyelmeztetett. – Ráadásul engem sem a haverjaim, ha kések – húzta el a száját, s nekünk több sem kellett. Egymást váltva készülődtünk, miközben olykor-olykor az órára pillantottunk sminkelés vagy éppen öltözködés közben.
Idejét sem tudtam volna elmondani, hogy mikor sminkeltem magam utoljára, elvégre a kórházban nem tartottam sem szükségesnek, sem oda illőnek. Hosszú percekig pislogtam és koncentráltam, hogy a szemceruzától ne kezdjek el könnyezni.
- Akkor elindultam – búcsúztam el Lanáról, mire ő csak megölelt és egy vigyázz magadra felszólításra útnak engedett.
Igazán felemelő érzés volt az a tíz-tizenöt perc séta London utcáin. Mélyen magamba szívtam a hideg ősz illatait, s áldottam az eget, hogy végre nem csak egy parkban ücsörgök órák hosszát.
A kávézó szokás szerint teli volt, sokan még kiélvezték, hogy kiülhetnek a tornácra, de biztos voltam benne, hogy ha Harry megelőzött akkor nem ki ült, hanem be egy rejtettebb bokszba. Igazam volt. Csak úgy vettem észre a legfiatalabb bandatagot, hogy vadul integetett nekem hátulról, ráadásul a beáramló napsugarak miatt zöld szemei csak még inkább világítottak.
Eltűnődtem; hogy lehetséges, hogy mind az öt fiúnak ennyire elképesztően gyönyörű szeme van?
- Helló – mosolyogtam, miközben becsúsztam Harryvel szembe.
- Reméltem, hogy tényleg eljössz – fújta ki megnyugodva a levegőt.
- Miért ne jöttem volna? – értetlenkedtem.
- Nem tudom – nevetett fel zavartan. – Talán mert félő, hogy meglátnak a fotósok, szóval ilyesmi... – magyarázkodott.
- Örülnék, ha nem tennék, de most ezért nem ültetlek fel – nyugtattam meg. – Szóval? Miről is akartál beszélni? – kérdeztem. Jobbnak láttam, ha egyből a tárgyra térünk.
- Rólad és Louisról – ismerte be, látszólag zavarban volt, elvégre tudta, hogy ez nem az ő ügye, de megtudtam őt érteni. A legjobb barátjáról volt szó, kötelességének érezte megóvni őt.
- Igen – bólintottam. – Nézd, ahogyan múltkor is próbáltam elmondani rosszul látod a helyzetet – kezdtem bele. – Nincs köztünk semmi Louissal – szögeztem le. – Csak egy barát, aki maga sem tudja, hogy mennyit segít nekem.
- Szerintem te látod rosszul a helyzetet – makacskodott, noha pár percig nem folytathatta, amíg leadta a rendelést, s adott a pincérnőnek egy autogramot.
- Miért is? – kérdeztem rá, miután lerakták elénk a megrendelt italokat, s jeleztem Harrynek, hogy folytathatja, mert majd megesz a kíváncsiság véleménye miatt.
- Mert Louis mesélt nekem, emellett látom rajta – felelte. – Hidd el nekem, sokkal jobban kedvel téged, mint amennyire egy barátot szokás, ráadásul biztos vagyok benne, hogyha megtudja, hogy ezt elmondtam akkor engem kinyír – próbálta elviccelni a dolgot, de már késő volt. A szívem hatalmasat dobbant, miközben hitetlenkedve viszonoztam a göndörke pillantását.
- Mondta? – kérdeztem alig hallhatóan.
- Igen.
- Akkor beszéld le róla, vagyis rólam – mondtam végül, mire rajta volt a megdöbbenés sora.
- Mi? Miért? – kérdezte. – Miért?!
- Mert nem szabad – feleltem.
Annyit szórakoztam a gondolattal, annyiszor elképzeltem az utóbbi két napban, hogy ez megtörténik, s most mégis kétségbe ejtett a gondolat. Az agyam elkezdett zakatolni, átvette az irányítást a szívem felett és jobbnak látta megóvni az elkövetkezendőktől Louist.
- De miért? – kérdezte. – Ő is pontosan ezt mondta, mikor mondtam neki, hogy beszéljen veled nyíltan. De nem értem, hogy miért?!
- Mert meg fogok halni – sóhajtottam végül, miközben hosszú pillanatokra lehunytam a szemem, s vártam Harry válaszát. Mikor az nem érkezett kénytelen voltam újra kilesni a világra, ahol a fiú elnyúlt, megdöbbent vonásaival találtam szembe magam, miközben tekintetében megannyi kérdés csillogott.
- Tessék? – kérdezte hitetlenkedve, láttam rajta, hogy bízott benne, ez csak rossz vicc. Én is hosszú ideig vártam, mikor megtudtam, de kénytelen voltam rájönni, hogy ez nem az.
- Jól hallottad – mondtam. – Rákos vagyok.
- De hát teljesen jól nézel ki – makacskodott, mire savanyúan elmosolyodtam és megráztam a fejem.
- Mert egy kiló alapozó van rajtam, a kórházban meg természetes, hogy nem tűnt fel, mennyire sápadt vagyok – magyaráztam. – És ti magatok is láttátok, hogy mennyire sovány vagyok, ez nem azért van, mert vigyázok az alakomra.
- És megfogsz gyógyulni? – kérdezett rá félve. Mint egy kisgyerek, aki nem tudja meddig mehet el.
- Nem – mondtam. – Az orvosok szerint pár hetem van hátra – tettem még hozzá, csakhogy akkor már tisztázzunk mindent.
- Annyira sajnálom, Kim!
- Nem kell! Nehogy sajnálj, Harry! – szóltam rá teljesen komolyan. A gyomrom felfordult a hangjából csöpögő sajnálattól, ami még a torkomat is elszorította, s alig kaptam levegőt tőle. – Én elfogadtam ezt! Louis is tudja, most már te is tudod, de kérlek a többieknek ne mond el!
- Mért? De persze, nem mondom, ha úgy akarod – felelte készségesen, még mindig megannyi kérdéssel a szemeiben.
- Pontosan ezért, nem akarom, hogy többen sajnáljanak, mint amennyi szükséges.
- Szóval ezért nem akarsz Louistól semmit? Csak ez az akadálya?
- Nem elég? – kérdeztem vissza, jelezve, hogy igen; beleszerettem a legjobb barátjába.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon édes *-* ( és a kövi fejezet is nagyon jó - szemfüles vagyok ám- ) :DD Hamar a kövit! ^^ Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nagy tetszik a történet. Alig várom a folytatását és a következő novelládat!:)

    Boldog Karácsonyt! És Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!

    puszi
    Miri

    VálaszTörlés
  3. Kérlek siess a kövivel *----* Fantasztikus lett :)) Kérlek siess, és boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
  4. jajj..:( olyan rossz hogy már csak pár hete van hátra és megfog halni.:( annyira sajnálom szegény lányt! nem lehet szerelmes mert fél,hogy miután meghal akkor magára marad a fiú..ami valljuk be igaz,de akkor is ezt a pár hetet legalább boldogságban,szerelemben tölthetné el..:) annyira átjönnek Kim érzései,hogy azt nem tudom neked leírni..:I mikor ő szomorú akkor én is és mikor ő boldog esetleg szerelmes akkor én is boldog/szerelmes vagyok..:)
    de még mindig imádom a blogod!♥ és ez nem fog változni..:) nagyon jó volt a rész! a novelládat is el fogom olvasni! :d már nagyon várom a következő részt/novellát! :)
    xoxo :)

    ui: BOLDOG KARÁCSONYT ÉS SOK SOK AJÁNDÉKOT KÍVÁNOK! :)♥

    VálaszTörlés
  5. NAgyon jó rész lett, de annyira kár, hogy meg fog halni :( még soha nem olvastam olyat , mint amit te írsz, de imádom..minden egyes szavat. várom a folytatást :)

    VálaszTörlés